søndag 31. januar 2016

2. uke

Jeg har nå vært her i 2 uker, og jeg elsker fortsatt Barcelona.
Merker at det er en ganske annen kultur her iforhold til Norge. Her er det normalt å gå ut og spise nesten hverdag, mens i Norge så lager vi middag selv.
Hjemme i Norge så tilbringer vi nesten all tiden i huset vårt, men her er man nesten aldri hjemme fordi alt skjer ute. det er veldig sosialt her. folk her er veldig hyggelige, veldig snille og hjelpsomme.
gatene her blir vasket hver eneste natt/morgen. også er det uvandt å se at de er steinlagde gater over alt.
eneste som jeg savner i Norge er at det ikke er så mange selgere og tiggere på gata.
eller så har jeg ikke fått noe hjemlengsel enda.

Onsdagen som var så meldte jeg meg inn på trenings studio.
Det er godt å ha et sted å gå når man ikke har så mye å gjøre, også er det ikke alltid man har til å dra ut av byen å utforske. er litt greit å holde formen også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar